Sök inlägg

måndag 20 januari 2014

Kontrakt för samtyckeslag

Eftersom det finns en massa män som inte förstår när kvinnor inte vill ha sex,(jag har svårare att förstå när dom vill ha sex)så har det kommit förslag på en samtyckeslag.....Att kvinnan klart och tydligt samtycker till att ha sex innan samlaget alltså....Det vore väl självklart kan hen tycka ?
Men jag har en känsla av att ord kommer att stå mot ord efteråt....Typ .... Han: Du sa ju att du ville din jävla subba  . Hon : Aldrig i helvetet med dig ditt stinkande håriga babianarsle "
Nåväl. För att undvika detta så borde ju den tilltänkta kvinnan skriva på ett kontrakt att hon verkligen vill bli besudlad av en äcklig karljävel. (eftersom män alltid vill,så behövs ingen påskrift ifrån dom)
 Här nedan har jag mitt förslag till samtyckeskontrakt.

1.  Jag vill ha sex med dig just nu.
2.  Detta gäller alltså inte i morgon eller om en timme,utan just nu inom 5 minuter.
3.  Det gäller "bara" dig, Alltså ingen trekant, fyrkant eller gruppsex.
4.  Bara vaginalt sex. Inget analt, då krävs bilaga bp 6.
5.  Kondom måste användas. Annars krävs bilaga hiv 6.
6.  Skulle jag få en smitta så bekostar du vård och medicin.
7.  Vid graviditet så bekostar du abort ,eller underhåll i 18 år.Jag väljer vilket.
8.  Jag har rätt till myspys i 30 minuter efter din utlösning.Utan att du rullar bort.
9.  Senast nästa morgon försvinner vi var och en hem till sitt.
10. Om jag ringer och är gråtmild efteråt,så lyssna och var snäll bara.
11. Jag garanterar att jag är nykter och opåverkad när jag skriver på detta.

Jag är säker på att detta kontrakt skulle undvika många våldtäkter samt en massa pinsamma onödiga samlag. Tyvärr skulle det nog minska barnafödandet också.

2 kommentarer:

  1. Verkar lite omständligt. Dela ut lappar åt kvinnorna, en grön och en röd med texten jag samtycker resp. jag samtycker inte, med plats för underskrift. Eller hellre dela ut 10 röda per grön, så det integår så många lappar till spillo. Vi karlar behöver bara en grön stämpel i pannan.

    SvaraRadera
  2. Istället för röda lappar,kanske en spark i skrevet ?

    SvaraRadera