Sök inlägg

tisdag 13 januari 2015

Snart är mitt syndiga liv slut

Jag vill inte ha en beslöjad fru....Jag vill heller inte ha flera fruar...Även om tanken låter lockande så är det nog inte så kul i praktiken...Tänk när dom har mens eller PMS allihopa och gaddar ihop sig mot mig... Nej tack.
Jag vill heller inte att min dotter ska giftas bort med nån släkting mot hennes vilja...Jag vill fortsätta äta griskött och jag vill absolut inte börja gå på bönestunder i en Moské.

Men sakta börjar jag inse att det nog är så det kommer att bli.

Jag börjar förstå hur urinnevånarna kände det när dom blev koloniserade och tvångskristnade på 1800 talet. Syndarna skulle botas. Alla hedniska religioner skulle bort. Gick det inte med mat och välstånd så fick man väl skrämma dom till korset eller slå ihjäl dom.
Den vite kristna mannen var ju utsänd av Gud till att ta över jorden.
Men dom stora kristna ledarna har visst softat till sig på slutet.Istället för att hålla rent på syndare och avfällingar verkar dom mest ha ägnat sig åt pedofili och att samla på pengar till sig själva...Sånt straffar sig.

Nu har hela västvärlden blivit förtappad..Sex utanför äktenskapet...Homofober hånas...Feminister håller på att ta över...Lösaktiga syndare hyllas och blir ikoner inom TV ,film ,mode och musik.

Plötsligt ligger marknaden öppen för Islam....När inte kristendomen längre förtrycker folket och håller ordning måste ju nån annan göra det.

Muslimerna förökar sig snabbt och tar över mer och mer... Det är nog bara en tidsfråga tills vi har ett Svenskt muslimparti som på sikt vill införa sharialagar....Det är den snälla falangen....
Den onda är ISIS och al qaida som vill döda mig och våldta min fru och mina döttrar om jag inte konverterar.

Jag vill verkligen fortsätta att leva i synd...Jag vill ha sex fast jag är ogift...Dricka sprit..Häda Gud...Säga mina åsikter utan att vara anonym.
Men när man ser hur det gick för skämttecknarna i Paris så får man ju sig en tankeställare.
Är mitt syndiga liv slut ? Måste jag anpassa mig och underkasta mig Islam för att överleva ?
Eller går det att låtsas ?

En flicka som varit aupair i Texas berättade för mig att där är folk så kristna att dom som inte är det måste låtsas att dom är kristna annars blir dom utfrysta.
Det är kanske det dom håller på med politiker och andra som var med i det svenska slöjupproret.
Det skulle i och för sig vara rätt så skönt att gå runt med burka eller hijab på stan. Kunna känna sig lite anonym och inte behöva bry sig om vad folk tycker.
Ett sätt för mig att närma mig Islam.
Så får det bli.

BITTERPITTENs nya outfit



9 kommentarer:

  1. Det blir förmodligen spöstraff och SD-brännmärke i pannan .. men tack för ett förlösande skratt. Dessutom så ser du bättre och trovärdigare ut i "slöja" än Veronica Palm. :-D

    SvaraRadera
  2. Tack för det.
    Själv skulle jag bli skiträdd om jag såg mig själv i slöja :)
    Men man vänjer sig.

    SvaraRadera
  3. Hahaha, håller med Anybody, du ser helt klart bättre ut i slöja än vad Palm gör. T o m bättre än vad Sahlin gör :)

    SvaraRadera
  4. Vad glad jag är att jag funnit denna eminenta blogg (genom Vardagsmighty)
    Läser din blogg med stor behållning och måste säga att jag håller med dig i ditt resonemang i mångt och mycket. // Johan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack.. Nu ökade prestationskraven och skrivkrampen kom smygande :)

      Radera
  5. Nej, jag kommer att slåss mot sharia till sista andetaget, men jag hinner kanske dö före det av ålder.
    Men du ska nog anlägga talibanskägg för säkerhets skull.

    SvaraRadera
  6. Nästan så att du skrivit årets bästa inlägg redan........Du får det tungt att överträffa detta blogginlägg //Classe

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast: 1800?
      Du men att Ansgar startade sitt kristnande på 800 talet?
      Då hänger jag med.

      Radera