Sök inlägg

onsdag 12 februari 2014

Vad fan har hänt med Sverige ?

Det nya Sverige känns som en karikatyr på det gamla hederliga Sverige....Ingenting känns äkta och på riktigt...Allting är trams eller kommersialism.
Om man träffar nån trevlig ung människa på stan T.ex. Så är dom garanterat ute efter dina pengar och vill sälja på dig en ny mobil med tillhörande abonnemang eller nåt skumt elavtal....Blir man hembjuden på fika till nån trevlig kollega,så visar det sig att dom vill sälja på dig tuppewareprodukter,dyra luktljus eller på nåt annat sätt vill åt dina pengar.
Lyssnar man på radion så är det helt idiotiska reklamjinglar om att jag kan få låna en massa pengar utan säkerhet ,detta trots att jag inte skött min ekonomi och har massor med betalningsanmärkningar.
Byter jag kanal till p3 för att slippa reklamen då möts jag av tramsiga programledare som absolut inte har något att säga men säger det ändå. Det låter ungefär som om man har spelat in en högstadieklass som har sexualundervisning utan lärare.
Ser man på TV så är det bara en massa fejkade dokusåpor som går ut på att förnedra tjocka,fula och dumma....Ingenting är för dumt att skratta åt...Man får vara hur elak och oförskämd som helst bara man är rolig.
I det nya Sverige vet man inte om man är sjukskriven eller inte ? Det hjälper inte att man har ett läkarintyg som säger att man är sjuk....Plötsligt får man ett brev som säger att försäkringskassan inte tror på läkarintyget,och man går hemma utan ersättning....En kollega har nyss sagt upp sig för att han inte fick vara sjukskriven för sitt höga blodtryck...En annan är så handikappad att han knappt kan gå,men tvingas jobba ändå.....Själv bröt jag armen för några år sen....Jag fick inte jobba för att jag var gipsad.Och jag fick ingen ersättning från försäkringskassan heller...När jag ringde och undrade varför,så svarade dom att det måste göras en utredning om hur skadad jag var och hur fort jag kunde rehabiliteras....Då hade det redan gått 6 veckor och jag var tillbaka på jobbet....Den sommaren var det tur att jag hade min svets....Jag fick ligga och svetsa rost med gipsad arm för att kunna betala mina räkningar.
Nu mer kan man se på folks tänder vilken socialgrupp dom tillhör...Så var det inte för 30-40 år sen.

Vill man ringa till nån myndighet eller ett företag så är det hopplöst att få tala med en människa... Man får sitta i telefonkö i evigheter ,och trycka på knappar och göra en massa val innan man slussas fram till nån som inte vet nåt iaf.

Behöver man träffa en läkare i dag så är det oftast en stafettläkare med ett namn som inte går att uttala och med ett uttal som inte går att förstå...Nästa gång är det en annan läkare som inte är torr bakom öronen....Medicinen man får har olika namn och utseende varje gång man hämtar ut den,trots att det kanske är samma verksamma substans.... vad den ska vara till och vilka biverkningarna är, det får man googla fram själv.
Det finns inte längre nån solidaritet.och är man dum så får man skylla sig själv....Haltar man efter flocken så blir man lätt ett lovligt byte som ingen sörjer.
Det värsta är iaf att alla under 30 år i det här landet,vet inget annat...Dom tror att det ska vara så här.
Vad fan hände med Sverige ?

31 kommentarer:

  1. Det här är tamme fa...det bästa du skrivit!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vittnesbörd om hur jag fick mitt lån till 2% (Frank Loans Services)

      Dagens komplimang till alla här ute, Jag heter Mitch Vanessa, jag skulle utan förbehåll rekommendera att arbeta med "Frank Loan Services" för alla typer av lån utan förbehåll, jag var i en finansiell kris och behövde ett lån på 150 000 €, jag försökte nästan alla banker och Några andra låneföretag och jag kunde inte få något godkännande, då bestämde jag mig för att prova en gång till att jag kontaktade "Frank Loans Services" för att få hjälp, jag kunde säga att han är den typ av person som jag kunde lita på för att hjälpa mig ta det bästa beslutet för mig och min familj, lyckligtvis fick jag ett lån framgångsrikt, även med eller utan säkerheter men ingen kreditkontroll och deras tjänster är snabba, pålitliga och pålitliga.

      Har du svårt att få kapitaltjänster från lokala banker och andra finansinstitut? Känner du dig själv i lite problem med obetalda räkningar och vet du inte vilken väg du ska gå eller vart du ska vända dig? Vad sägs om att hitta ett välrenommerat skuldkonsolideringsföretag som kan hjälpa dig att minska den månatliga avbetalningen så att du får överkomliga återbetalningsalternativ samt utrymme att andas när det gäller slutet av månaden och att räkningar måste få betalt? "Frank Loans Services" är svaret, de erbjuder lån till en mycket överkomlig ränta på 2% intresserade personer ska kontakta honom via hans e-post: k.frankloans@gmail.com Mobil: + 1-713-389-6778 eller du kan kontakta honom via Whatsapp: +1-781-656-7138.

      Deras tjänster inkluderar utbildningslån, fastighetslån, refinansieringslån, affärslån, jordbrukslån, hypotekslån, hårda lån, billån, personliga lån, studielån, hemlån osv. Vänligen kontakta dem idag för ytterligare förfrågningar via hans e-post : k.frankloans@gmail.com Mobil: + 1-713-389-6778 eller så kan du kontakta honom via Whatsapp: +1-781-656-7138.

      Radera
    2. Die wunderbare Frau, die mir einen Kredit gewährt hat und heute schuldenfrei ist. Dank der gutherzigen Frau, die mich aus finanzieller Last befreit hat und heute nach vielen schlechten Erfahrungen von vielen Kreditinstituten wieder schuldenfrei bin, hätte ich nie gedacht, dass es so einen guten Kreditgeber noch gibt, bis mir eine Freundin diese wunderbare Person vorstellt Frau Frau Susane Wolfgang Kreditfirma, die mir ein Darlehen zu einem niedrigen Zinssatz von 2% gewährt hat, ich habe endlich 8000 Euro bekommen, auch Sie können schuldenfrei sein, suchen einen Kredit zur Gründung eines Unternehmens, einen Autokredit, eine Hausrechnung oder Studiengebühren kontaktieren Sie sie heute jederzeit per E-Mail:susanewolfgangkredit@gmail.com,
      WhatsApp; +447537146783

      Radera
  2. Håller med, men kan ändå inte låta bli att undra om våra föräldrar upplevde nåt liknande på 80-talet...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast jag tänker mig nog att på 80-talet var föräldrarna mer besvikna på oss som var unga då,för att vi var bortskämda och hade det för bra.Att vi tog välfärden för given liksom.
      Nu känns det som att jag är besviken över att ungdomarna inte fått uppleva det riktiga hederliga Sverige.

      Radera
  3. Det är skrämmande att det du skriver stämmer... Hur blir det i framtiden då? Hur kommer dagens ungdomar sköta/styra Sverige när det blir deras tur? Det blir "intressant" den dagen man går i pension, vid 75 eller vad det blir... Me jag har ju ett par svetsar så man får kanske börja rostlaga så man har råd med det dagliga brödet...
    Ja, vart fan tog det "gamla" Sverige vägen?
    /Förundrad och lite skraj.

    SvaraRadera
    Svar
    1. På tal om rostlagning.För ca 10 år sen gjorde jag en hel del rostlagningar. Men nu har jag upptäckt att folk inte längre lagar rosten på en bil värd 5-10 tusen. Det är så låg ränta att folk istället tar ett lån och köper en beg bil för 50 000 istället. Sen kör dom den gamla på skroten,istället för att kosta på den ett par tusen.

      Radera
    2. Problemet är väl snarast att med all ny teknik måste man ta sig till en dyrvekstad ifall det strular. Minsta ingrepp kostar minimum 5000sek så det är inte löntaatt rostlaga.Förresten är inte rost något reelt problem på en ny bil, ofall den kostade mer än 50000sek när den var ny. Dvs inte en volvo som har ett modellnummer som börjar på 1 eller 2 ( på ett ungefär)

      Radera
    3. Där har vi förklaringen till alla tröskellådor,hjulbaljor,skärmkanter och golv som jag bytt på mina bilar...Dom är volvo och börjar på 2.

      Radera
  4. Ja, det är tragiskt att det blivit så här.

    SvaraRadera
  5. God dag,
    Jag är Daniel Steven vid namn och jag bor i USA, kommer jag vilja tala om Guds godhet i mitt liv efter så många månader för att försöka få ett lån på internet och was've blivit lurad så jag blev desperat att få ett lån från en legitim långivare på nätet. Men som Gud skulle ha det, såg jag en kommentar från en vän som heter William Ken och han talade om detta legit lån företag där han fick sitt lån snabbt och enkelt utan stress, så han introducerade mig till en man vid namn Mrs Sarah Tsinajinni till vem som kontrollerar en firman heter Coleman Loan Company, så jag ansökte om ett lån summan av ($ 170,000.00USD) med låg ränta på 3%, så lånet godkändes och insatta på mitt bankkonto på mindre än 48 timmar, det var så jag kunde få Min lån för att hålla min brutna företag igång och även att betala mina räkningar så jag råda alla er som är intresserad av att få ett lån snabbt och enkelt att vänligen kontakta dem via e-post: {colemanloancompany@gmail.com I} att få någon form av lån du behöver i dag, när du läser tack vare den största vittnesbörd i mitt liv. e-post: {colemanloancompany@gmail.com }

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stackars Daniel...Du har en bad dålig Gud som lurar dig.... Jag får låna till 2% ränta men behöver inte låna eftersom jag inte har en bad Gud som vill ha mina pengar.

      Radera
  6. dag Sir / fru,
    Detta är kredit plus finansiella tjänster International. . Vi är en ansedd, legitim och registrerat företag. Godkänd av Förenta staten (USA) Tyskland och Sydafrika regering för att hjälpa människor med ekonomiskt stöd lokala och internationella på denna nya månad januari 2016 vi är också en del av det finansiella företaget och pengar utlåning företag. Vi erbjuder lån från $ 10,000.00 till $ 2,000,000.00, vi bidra till att uppmuntra och agera som medlare för att minska din ekonomiska påfrestningar på ett mycket uppmuntrande takt. Vi ger ut lån till privatpersoner och cor betar kroppen är i behov av ekonomiskt stöd vid sådana bekvämlighet med en rimlig ränta på 3% Har du en dålig kredit eller om du är i behov av pengar för att betala räkningar? om du är i behov av vår hjälp då du kommer att behöva läsa noggrant företagets låneansökningsformulär som bifogas detta meddelande sedan fylla och komma tillbaka till oss om du tillfredsställa med det så att vi kan fortsätta på din transaktion. Vi väntar på ditt snabba svar. Skriv oss på e-post- Info.creditplus lån firm@usa.com creditplusloanfirm@outlook.com
    LÅNE ANSÖKAN.
    Förnamn......
    Mellannamn.....
    Efternamn.....
    Belopp som behövs ....
    Ockupation.....
    Lån Varaktighet .....
    Månadsinkomst.....
    Syftet med lån ......
    Bostadsadress (Ej P.O Box) ..
    Land Resident .....
    Ålder.....
    Sex........
    Civilstånd ......
    Nationalitet.......
    Hemtelefon....
    Mobiltelefon.....
    E-post ..... En kopia av ditt ID / pass ......
    Är du currectly betala lån? ....
    Oavsett din ekonomiska krav är, kommer Ett lån från kredit plus finansiella tjänster alltid hjälpa. Ingen social trygghet och ingen kreditupplysning, 100% garanterad. Vi ser fram emot tillåter oss att stå till tjänst för dig. Med vänliga hälsningar, Vi väntar på ditt Quick Respond. kredit plus är en handel stil kredit plus lån fast Limited. Auktoriserat och reglerat av Financial Conduct Authority i Förenta stat under nummer 6589002, bör du vänligen kontakta oss via vår e-postadress Info.creditplusloanfirm@usa.com eller creditplusloanfirm@outlook.com Vi väntar på ditt svar för att hjälpa dig att lösa dina ekonomiska problem.
    Kontakta oss för en enkel återbetalning av lån process nu

    SvaraRadera
  7. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera

  8. Behöver du ett brådskande lån för att finansiera ditt företag eller för något
    syfte? Vi är certifierade internationella licensierade långivare. Vi erbjuder
    Lån till företag, företag och privatpersoner till ett överkomligt pris
    ränta. Det kan vara ett kort eller långsiktigt lån och även om du
    Har dålig kredit historia vi ska behandla ditt lån så snart vi
    Ta emot din ansökan. Vi är en oberoende finansinstitut.
    Vi har byggt upp ett utmärkt rykte under åren att tillhandahålla
    Olika typer av lån

    Kontakta via e-post alexandretessy03@gmail.com

    SvaraRadera

  9. Behöver du ett brådskande lån för att finansiera ditt företag eller för något
    syfte? Vi är certifierade internationella licensierade långivare. Vi erbjuder
    Lån till företag, företag och privatpersoner till ett överkomligt pris
    ränta. Det kan vara ett kort eller långsiktigt lån och även om du
    Har dålig kredit historia vi ska behandla ditt lån så snart vi
    Ta emot din ansökan. Vi är en oberoende finansinstitut.
    Vi har byggt upp ett utmärkt rykte under åren att tillhandahålla
    Olika typer av lån

    Kontakta via e-post alexandretessy03@gmail.com

    SvaraRadera
  10. OBS!


    B / F Limited är en finansiell tjänst som ger ekonomiskt stöd till
    individer och samarbetsorgan. Vi erbjuder alla typer av finansiella
    stöd till mycket låg ränta på 2,5%. det här är att hjälpa
    nål och hjälpa människor att uppnå sina drömmar. med vår service din
    ekonomisk stress och problem är över. skynda dig idag och kontakta oss via e-post:
    Brucesancoskyfinance@gmail.com
    eller skicka oss en text via på +1 - 413 - 849 - 9898


    Tack
    Herr bruce sancosky
    Finansdirektör
    Telefon +1 413 849 9898
    Kontakta email: Brucesancoskyfinance@gmail.com

    SvaraRadera
  11. Are You A Business Man Or Woman? Are You In Any Financial Mess Or Do You Need Funds To Start Up Your Own Business? Do You Need A Loan To Start A Nice Small Scale And Medium Business? Do You Have A Low Credit Score And You Are Finding It Hard To Obtain Capital Loan From Local Banks And Other Financial Institutes?. - Intermediaries / Consultants / Brokers Are Welcome To Bring Their Clients And Are 100% Protected. Interested Parties Should Contact Us For More Information Through Via E-mail: CYSCredits@Post.com ( CYSCredits@Asia.com )

    We Like To Inform You That Our Main Goals Are To Help Companies And Entrepreneurs Raise Their Business To New Heights By Investing, Consulting And Raising Capital Without Bank Lending. We Are Qualified In All Aspects Of Financing, Banks And Asset Based Lending. We Have The Ability To Handle All Aspects Of The Financial Needs And Challenges Of Our Clients, Including; Real Estate Investment And Any Other Large Variety Of Sectors That Need Financing. - Intermediaries / Consultants / Brokers Are Welcome To Bring Their Clients And Are 100% Protected. Interested Parties Should Contact Us For More Information Through Via E-mail: CYSCredits@Post.com ( CYSCredits@Asia.com )

    WE OFFER ALL KIND OF LOANS - APPLY FOR AFFORDABLE LOANS.

    Do You Need A Loan To Consolidate Your Debt At 1.0%? Or A Personal Loans * Business Loans etc. - Intermediaries / Consultants / Brokers Are Welcome To Bring Their Clients And Are 100% Protected. Interested Parties Should Contact Us For More Information Through Via E-mail: CYSCredits@Post.com ( CYSCredits@Asia.com )

    - Complete Name:
    - Loan amount needed:
    - Loan Duration:
    - Purpose of loan:
    - City / Country:
    - Telephone:
    - How Did You Hear About Us:

    Do You Need A Loan To Consolidate Your Debt At 1.0%? Or A Personal Loans * Business Loans etc. We Offers Financial Consulting To Client, Companies Seeking Debt / Loan Financing And Seeking For Working Capital To Start A New Business Or To Expand Existing Business. Intermediaries / Consultants / Brokers Are Welcome To Bring Their Clients And Are 100% Protected. Interested Parties Should Contact Us For More Information Through Via E-mail: CYSCredits@Post.com ( CYSCredits@Asia.com )

    SvaraRadera
  12. When It Comes To Personal Loans * Business Loans etc., Contact Us Today Via E-mail: SuiteCapitals@gmail.com ( SuiteCapitals@post.com ) It’s Imperative To Work With The Right Company. We Help You Get The Best Rate For Your Business Loan Regardless Of Your Credit!!! If You Are Looking For A Personal Loans * Business Loans etc., You Have Come To The Right Place. Contact Us Today For More Information Through Via E-mail: SuiteCapitals@gmail.com ( SuiteCapitals@post.com )

    Do You Need A Loan To Consolidate Your Debt At 1.0%? Or A Personal Loans * Business Loans etc. Interested Parties Should Contact Us For More Information Through Via E-mail: SuiteCapitals@gmail.com ( SuiteCapitals@post.com )

    We Offers Financial Consulting To Client, Companies Seeking Debt / Loan Financing And Seeking For Working Capital To Start A New Business Or To Expand Existing Business. Interested Parties Should Contact Us For More Information Through Via E-mail: SuiteCapitals@gmail.com ( SuiteCapitals@post.com )

    Kindly write us back with the loan information;
    - Complete Name:
    - Loan amount needed:
    - Loan Duration:
    - Purpose of loan:
    - City / Country:
    - Telephone:
    - How Did You Hear About Us:

    Do You Need A Loan To Consolidate Your Debt At 1.0%? Or A Personal Loans * Business Loans etc. Interested Parties Should Contact Us For More Information Through Via E-mail: SuiteCapitals@gmail.com ( SuiteCapitals@post.com )

    We Offers Financial Consulting To Client, Companies Seeking Debt / Loan Financing And Seeking For Working Capital To Start A New Business Or To Expand Existing Business. Interested Parties Should Contact Us For More Information Through Via E-mail: SuiteCapitals@gmail.com ( SuiteCapitals@post.com )

    SvaraRadera
  13. Behöver du akut ett lån? Behöver du ett lån för att finansiera ditt företag eller betala av dina räkningar? behöver ett lån för en operation eller är du en kontrakt som behöver finansiera för ditt byggarbete, är du en student som behöver finansiering? behöver du ett lån till din gård Du kan få ett lån idag från vårt företag till 2% ränta. Vi erbjuder lån från $ 5000 till $ 150.000.000 i valutan du önskar. kontakta vårt företags e-postmeddelande: - lapofunding960@gmail.com
    VÄNLIGA HÄLSNINGAR




    ____________________________________________________________________





    Behöver du akut ett lån? Behöver du ett lån för att finansiera ditt företag eller betala av dina räkningar? behöver ett lån för en operation eller är du en kontrakt som behöver finansiera för ditt byggarbete, är du en student som behöver finansiering? behöver du ett lån till din gård Du kan få ett lån idag från vårt företag till 2% ränta. Vi erbjuder lån från $ 5000 till $ 150.000.000 i valutan du önskar. kontakta vårt företags e-postmeddelande: - lapofunding960@gmail.com
    VÄNLIGA HÄLSNINGAR

    SvaraRadera
  14. Vittnesbörd om hur jag fick mitt lån till 2% (Frank Loans Services)

    Dagens komplimang till alla här ute, Jag heter Mitch Vanessa, jag skulle utan förbehåll rekommendera att arbeta med "Frank Loan Services" för alla typer av lån utan förbehåll, jag var i en finansiell kris och behövde ett lån på 150 000 €, jag försökte nästan alla banker och Några andra låneföretag och jag kunde inte få något godkännande, då bestämde jag mig för att prova en gång till att jag kontaktade "Frank Loans Services" för att få hjälp, jag kunde säga att han är den typ av person som jag kunde lita på för att hjälpa mig ta det bästa beslutet för mig och min familj, lyckligtvis fick jag ett lån framgångsrikt, även med eller utan säkerheter men ingen kreditkontroll och deras tjänster är snabba, pålitliga och pålitliga.

    Har du svårt att få kapitaltjänster från lokala banker och andra finansinstitut? Känner du dig själv i lite problem med obetalda räkningar och vet du inte vilken väg du ska gå eller vart du ska vända dig? Vad sägs om att hitta ett välrenommerat skuldkonsolideringsföretag som kan hjälpa dig att minska den månatliga avbetalningen så att du får överkomliga återbetalningsalternativ samt utrymme att andas när det gäller slutet av månaden och att räkningar måste få betalt? "Frank Loans Services" är svaret, de erbjuder lån till en mycket överkomlig ränta på 2% intresserade personer ska kontakta honom via hans e-post: k.frankloans@gmail.com Mobil: + 1-713-389-6778 eller du kan kontakta honom via Whatsapp: +1-781-656-7138.

    Deras tjänster inkluderar utbildningslån, fastighetslån, refinansieringslån, affärslån, jordbrukslån, hypotekslån, hårda lån, billån, personliga lån, studielån, hemlån osv. Vänligen kontakta dem idag för ytterligare förfrågningar via hans e-post : k.frankloans@gmail.com Mobil: + 1-713-389-6778 eller så kan du kontakta honom via Whatsapp: +1-781-656-7138.

    SvaraRadera
  15. Hej alla, jag är här för att vittna om hur jag fick mitt lån från Herr Donald Peterson Loan Company (donaldpetersonservices67@gmail.com) efter att jag ansökte
    Två gånger från olika långivare som påstod sig ha rätt långivare
    här detta forum, jag tyckte att deras utlåning var verklig och jag ansökte men
    de gav mig aldrig lån förrän en vän till mig presenterade mig för Mr
    Donald Peterson Loan Company, som lovade att hjälpa mig med ett lån av mitt
    önskan och han gjorde verkligen som han lovade utan någon form av försening, jag
    hade tvivel men jag grepp aldrig tro. Jag trodde aldrig att det finns det
    fortfarande pålitliga lån långivare tills jag träffade Donald Donald Peterson, som verkligen
    hjälpte mig med mitt lån och förändrade mitt liv till det bättre. jag vet
    det finns fortfarande många bra långivare där ute men jag skulle råda dig att göra det
    prova Donald Peterson Loan Company, hans omtänksamhet och förståelse. inte
    veta om du också behöver ett brådskande lån eller vill ha finansiering för
    dina projekt, så kontakta Donald Peterson Loan Company
    hans e-postadress är donaldpetersonservices67@gmail.com

    SvaraRadera
  16. THE PRACTICE LOAN COMPANY PLC is a British based financial consulting company with years of experience in the international and local finance market. Be it lease bank guarantee, Stand by letter of credit or any type of refinancing, talk to our team at THE PRACTICE LOAN COMPANY PLC and certainly we will set your business on the right path with our sound and quality financial advice and services.

    Our bank instrument can help you fund your projects in Trading, funding project(s) such as Aviation, Agriculture, Petroleum, Telecommunication, construction of Dams, Bridges, Real Estate and all kind of projects.Having years of professional, invaluable experience in the banking and finance industry, and having access to dozens of different prominent trusted and reliable providers, our Financial Services consultants will crawl through hundreds of products to find one that perfectly matches your needs.

    Purchase Instrument of BG/SBLC : 38%+2% Min Face Value cut =5M- 10B EUR/USD

    Lease Instrument of BG/SBLC : 6%+2% Min Face Value cut = 5M- 10B EUR/USD
    DESCRIPTION OF INSTRUMENTS:

    1. Instrument: Bank Guarantee (BG / SBLC) (Appendix A)
    2. Total Face Value: Eur 5M MIN and Eur 10B MAX (Ten Billion USD).
    3. Issuing Bank: HSBC Bank London, Barclays, Credit Suisse and Deutsche Bank Frankfurt.
    4. Age: One Year, One Month
    5. Leasing Price: 6% of Face Value plus 2% commission fees to brokers.
    6. Delivery: Bank to Bank swift.
    7. Payment: MT-103 or MT760
    8. Hard Copy: Bonded Courier within 7 banking days.

    Name: Paul Christopher

    Email: thepracticeloancompanyplc@gmail.com

    SvaraRadera
  17. LAN
    Hej behöver du ett brådskande lån email oss nu för ett snabbt lån (remy.credit111@gmail.com)

    Behöver du ett brådskande lån, lånefinansierat lån, lån till lån, etc, ger vi alla typer av lån med en låg ränta på 1% och du får ditt lån inom de närmaste 12 timmarna, maila oss nu för alla typer av lån

    SvaraRadera
  18. Es dzīvoju Vācijā un šodien esmu laimīga sieviete? Es sev teicu, ka jebkurš aizdevuma aizdevējs, kurš varētu mainīt manu un manas ģimenes dzīvi, es viņiem nosūtīšu jebkuru personu, kura meklē aizdevumu. Ja jums ir nepieciešams aizdevums un esat pilnīgi pārliecināts, ka atmaksāsit aizdevumu, lūdzu, sazinieties ar viņiem un pastāstiet viņiem, ka Fajes kundze jūs viņiem nosūtīja. sabinhelps@gmail.com vai whatsapp viņai pa tālruni +79267494861.

    SvaraRadera
  19. Attention:
    Are you looking for a REAL FINANCIAL LOAN COMPANY to give you loan between 5,000 Euro and 50,000,000 Euro (for a business or company loan, personal loan, home loans, car loan, debt consolidation loans, venture capital, healthcare loan, etc.)
    Or have you been denied a loan from a bank or financial institution because of one reason or the other?
    Apply now and get real financial loan processed and approved within 3 days.
    DIVINE MOON CO-OPERATIVE LOAN COMPANY, we are an "Internationally Accredited Loan Lender" that give REAL FINANCIAL LOANS to individuals and companies in a low interest rate of 2% with your valid identity card or your country international passport for verification.
    Our loan Repayment starts 1 (One) year after you have received your loan, and repayment duration ranges from between 3 to 35 years duration.

    FOR IMMEDIATE RESPONSE AND PROCESSING OF YOUR LOAN REQUEST WITHIN 2 WORKING DAYS,
    Contact us directly through this email: divinemooncooperativeloan@gmail.com


    Contact us with the following information:

    Full Name:____________________________
    Amount Needed as Loan:________________
    Loan Duration:_________________________
    Purpose for Loan:______________________
    Date of Birth:___________________________
    Gender:_______________________________
    Marital status:__________________________
    Contact Address:_______________________
    City/Zip code:__________________________
    Country:_______________________________
    Occupation:____________________________
    Mobile Phone:__________________________

    Send your request for immediate response to: divinemooncooperativeloan@gmail.com

    Thank you.
    DIVINE MOON
    Director.
    DIVINE MOON CO-OPERATIVE LOAN COMPANY
    Email:divinemooncooperativeloan@gmail.com

    SvaraRadera
  20. Our proposed offer for clients in the new year is positive and total commitment, so working with us gives you maximum assurance of getting funded for we have an A+ rating in financing. Frank Loan Services (FLS) over the years has been highly rated as one of the best online companies with a cheaper interest rate. If you are in need of financing, don’t hesitate to contact us through phone (+1-713-389-6778) or E-mail: k.frankloans@gmail.com

    SvaraRadera
  21. Är du intresserad av att handla bitcoin-och forex-handel där du kan tjäna 100% av din investering dagligen Om du investerar så lågt som $ 200 kommer du att få en vinst på $ 2000 efter 72 timmar. Kontakta oss via e-post: tradewithcarlos2156@gmail.com eller whatsapp: +1 (502) 2064419

    SvaraRadera
  22. TESTIMONY ON HOW I GOT MY LOAN FROM A GENUINE FINANCE COMPANY LAST WEEK. Email for immediate response: drbenjaminfinance@gmail.com

    I am Mrs,Leores Jazbel by name, I live in United State Of America, who have been a scam victim to so many fake lenders online between November last year till July this year but i thank my creator so much that he has finally smiled on me by directing me to this new lender who put a smile on my face this year 2020 and he did not scam me and also by not deceiving or lying to me and my friends but however this lending firm is BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE (drbenjaminfinance@gmail.com) gave me 2% loan which amount is $900,000.00 united states dollars after my agreement to their company terms and conditions and one significant thing i love about this loan company is that they are fast and unique. {Dr.Benjamin Scarlet Owen} can also help you with a legit loan offer. He Has also helped some other colleagues of mine. If you need a genuine loan without cost/stress he his the right loan lender to wipe away your financial problems and crisis today. BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE holds all of the information about how to obtain money quickly and painlessly via Call/Text: +1(415)630-7138 Email: drbenjaminfinance@gmail.com

    When it comes to financial crisis and loan then BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE is the place to go please just tell him I Mrs. Leores Jazbel direct you Good Luck.......................

    SvaraRadera
  23. Bitcoin is a digital currency. It is basically a computer file which is stored in a "digital wallet '' app on a smart phone or computer. People can send Bitcoin (or part of one) to your digital wallet, and you can send Bitcoins to other people. You can simply earn bitcoin by mining but it takes lot of time. The best way to earn Bitcoin now is by investing little amount of bitcoin and get 5%, 7% and 25%. And you can simply withdraw to your bank account any day and anytime . visit alphabitmining.com

    crypto investment platform alphabitmining.com
    bitcoin platform us alphabitmining.com
    crypto trading platform usa alphabitmining.com
    cryptocurrency broker in usa alphabitmining.com
    cryptocurrency investment sites alphabitmining.com
    moon bitcoin live awesome investment alphabitmining.com
    how to invest in bitcoin alphabitmining.com
    trustworthy bitcoin investment sites alphabitmining.com
    legit paying bitcoin investment sites alphabitmining.com
    legitimate bitcoin investment companies alphabitmining.com
    bitcoin investments with quick return alphabitmining.com
    bitcoin investment sites legit alphabitmining.com
    best bitcoin investments 2022 alphabitmining.com
    best bitcoin investment websites alphabitmining.com
    trusted bitcoin investment sites alphabitmining.com
    What are the best bitcoin investment sites? alphabitmining.com
    What are the best cryptocurrency trading websites? alphabitmining.com
    Which is the best bitcoin HYIP site to use? alphabitmining.com
    Are “Bitcoin-only” onramps trustworthy? alphabitmining.com
    How do you invest in bitcoins? alphabitmining.com
    Should you invest in Bitcoin? alphabitmining.com
    Why would I buy bitcoin? alphabitmining.com
    Who is investing in Bitcoin? alphabitmining.com
    best bitcoin investment alphabitmining.com
    how to buy bitcoin alphabitmining.com
    bitcoin investment sites alphabitmining.com
    bitcoin investment trust alphabitmining.com
    bitcoin investment opportunities alphabitmining.com
    bitcoin investment no minimum alphabitmining.com
    bitcoin investment calculator alphabitmining.com

    SvaraRadera
  24. Hallå,

    Letar du efter ett legitimt lån?
    Har du blivit avvisad av dina banker?
    Du behöver pengar av en eller annan anledning.
    Du är uppriktig och ärlig
    Behöver du ett lån för att betala av skulder, räkningar eller för att genomföra ett projekt?
    Du har alltid en chans.
    Dessutom erbjuder vi lån snabbt och pålitliga, med en årlig ränta på 2%. Vi är pålitliga
    Om du är intresserad, tveka inte att kontakta oss direkt.
    E -post: lapofunding960@outlook.com

    SvaraRadera